Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.
Вчителі кафедри початкової школи ЗЗСО № 84, шукають і знаходять засоби які дозволяють зацікавити вибагливу маленьку аудиторію в умовах дистанційного навчання.
1. Закріплення вивченого матеріалу з використанням сервісу Learningapps.
Предмет. Математика
Класовод Піскун Ольга Леонідівна зі своїм 2 - Б класом закріплюють таблицю множення та ділення на 2 в іграх на сервісі Learningapps.
Кадр з дидактичної гри "Розв'язуй приклади швидко"
2. Дослідження світу з використанням віртуальних мандрівок
Предмет. Я досліджую світ
Учителька Дженджера М.В. на минулому тижні побувала з учнями 2-А на вертуальній екскурсії. За допомогою Google карти була відбулась віртуальна мандрівка відомими музеями світу та театрами України.
Музеї Франції
Театри Києва
3. Підбір і використання професійно підготовленого онлайн дидактичного матеріалу
Предмет. Математика, Українська Мова, Інформатика та інші
У сервісі МійКлас учні з задоволенням вивчають шкільні предмети, а вчителі Бортнік Т.В. та Войтович М.В. заощаджують час на перевірці зошитів і складанні звітів.Перевірочне (тренувальне) завдання з математики
Перевірочне (тренувальне) завдання з інформатики
Теорія з української мови
Учні 3-Б класу під час дистанційного навчання з 5 квітня розпочали знайомство з новою для них електронною освітньою платформою «Мій клас».
Ця платформа відкриває нові сучасні можливості для вчителів, школярів і батьків. Вона є інструментом для тренування і виявлення рівня знань учнів. З її допомогою можна і теоретично опрацьовувати матеріал з подальшим обговоренням, і задавати учням навчальні тести.
Крім цього тут є перевірочні роботи, за якими можна простежити, як учень засвоїв матеріал: вчитель задає завдання, для виконання яких встановлює обмежений час та дається кількість спроб, або створює авторські завдання у вигляді опису, тесту, задач відповідно до потреб учнів класу. Перевірка здійснюється автоматично і в кінці роботи кожен учень отримує результати у балах та відсотках правильних відповідей.
«Мій клас»- сучасний інструмент і помічник учителя в інноваційних методах навчання.
4. Перевірка знань, контроль вивчення карти з використанням сервісу learningapps.org
Предмет. Географія
Дистанційне навчання географії займає дуже багато часу, так як на більшій частині уроків діти працюють з атласами і картами. Часто дізнатися чи працювала дитина немає можливості.
Перевірка знань географічної номенклатури за допомогою learningapps.org дає можливість вчителю проконтролювати вивчення карти.
5. Закріплення теми, актуалізація опорних знань перед самостійною роботою з використанням сервісу learningapps.org
Предмет. Географія
У п'ятих шостих класах, цей сайт використовую з іншими видами діяльності (наприклад знайти відповідності) на закріплення матеріалу нової теми, а також перед написанням самостійних робіт, щоб діти, у вигляді гри, повторили матеріал
- Форма землі (5 клас)
- Річки і озера України (8 клас)
- Тектонічна будова України (8 клас)
- Корисні копалини України (8 клас)
- Вторинний сектор економіки країн Азії (10 клас)
Вчитель. Ткаченко І.М.
6. Загальний підхід до дистанційного вивчення англійської мови
Навчальні заняття проводяться в синхронному (Zoom) та асинхронному (Classroom) режимі. Розклад та посилання на уроки онлайн, завдання та оцінювання розміщуються у Classroom. Додатково з учнями маємо Viber-групу для запитань та, можливо, уточнення певних деталей.
На початку уроку, зазвичай, відбувається діалог-опитування знань учнів вивчених на попередніх уроках лексем.
Новий матеріал пояснюється за допомогою інтерактивної дошки або відео. Обов’язковою є робота з підручником або презентацією та іноді застосовуються певні схеми та алгоритм дій для успішного засвоєння нового матеріалу, яким вчитель ділиться на екрані свого ноутбука.
Для самостійного опрацювання учням пропонується у Classroom цікаві відеоматеріали з YouTube.
7. Використання професійних методичних розробок - презентацій
- для фронтальної роботи в синхронному режимі (Zoom конференція);
- для індивідуальної роботи в асинхронному режимі через Google клас.
Вчитель. Костенко І.А.
Вчитель. Шевченко В.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар