пʼятниця, 11 жовтня 2019 р.

Разом проти булінгу

09 жовтня 2019 р. за участі представника Головного територіального управління юстиції м. Києва — Александрова О.В. відбулася зустріч з учнями 6-А, 6-В, 8-А, 8-Б класів на тему «Разом проти булінгу».
Учнів ознайомили з поняттям булінг, видами та способами протидії таким випадкам у межах школи.
Фахівці навчали дітей толерантності у ставленні до оточуючих.
Захід пройшов у неформальній атмосфері та з елементами взаємної довіри. Учні брали активну участь у бесіді, ставили цікаві запитання.
На згадку про зустріч учні отримали буклети «Разом проти булінгу». 
Добре організований час-це ознака
добре організованого розуму
Життя - це не пошук себе,
це створення себе
Почни з себе змінювати світ
Скільки думок відразу в голові ...


1 коментар:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ВідповістиВидалити